1. שכיבות שמיכה

בין
האימונים המומלצים ביותר אנו חייבים להזכיר שכיבות שמיכה. שכיבות שמיכה עובדות על
חלק מרכזי בכל הגוף שלנו והן משפיעות עלינו מאוד. ככל ששכיבות השמיכה יעשו בצורה
יותר טובה כך אנו נהיה מוכנים יותר לקיץ.

כפיפות
בטן הן בין התרגילים המומלצים ביותר שיכינו את הגוף שלכם לקיץ וזאת עקב העובדה כי
הבטן משפיעה עלינו מאוד ויש לה השפעה עצומה על המראה שלנו ועל איך שאנו נראים.

סקוואטים
הם בין התרגילים הקשים ביותר אך גם הטובים ביותר שאפשר לבצע וזאת עקב העובדה כי הם
עובדים על כל כך הרבה שרירים בגוף מהגב, עד הרגליים ואם משלבים בהם גם משקולות אז
גם על הידיים.

עוד
תרגיל שכדאי להכיר ואשר משלב עבודה על הגוף זה מתח. מתח זה תרגיל קשה אך גם מאוד
מתגמל וככזה הוא מאוד מומלץ. תרגילי מתח באמצעות ציוד ספורט ייעודי הם לא דבר שקשה לעשות או ללמוד כיצד לעשות אותם
נכון ויש לדעת כי אפשר לעשות הרבה סוגים של עליות מתח.

עוד
תרגיל שתמיד עוזר לגוף זה הרמת משקולות. עם זאת, את הרמת המשקולות כדאי לעשות
בחכמה וזאת בכדי להבטיח כי לא נפצע מההרמה.

 דיגלית היא דרך נהדרת לעבוד גם על הסיבולת וגם
על הלב ריאה. קפיצה על דלגית לא מחייבת שטח גדול או מכשירים מתוחכמים ועל כן היא
כל כך מומלצת וכדאית.

עוד
אימון נהדר שאפשר לבצע זה אימון אינטרוואלים אשר יכול לשרת אותנו בצורה נהדרת
ולשפר מאוד את הסיבולת שלנו.

עליות
וירידות במקבילים הם דרך נהדרת לעשות ספורט ולשפר את מצב השרירים בגוף שלנו. כמובן
שבשביל לעשות זאת אנו צריכים להתקין מקבילים בבית שלנו או לצאת אל הפארק או לעשות
מנוי לחדר כושר.

אי
אפשר לדבר על אימונים מבלי להזכיר ריצה, שניתן לעשות גם בבית באמצעות הליכון
כושר
, אשר פעמים
רבות מהווה את הבסיס לאימונים שלנו.

  1. שחייה

עוד
משהו שאנו יכולים תמיד לעשות בשביל לשפר את כושר ולעבוד על כך הגוף זה לשחות ועל
כך אנו צריכים לתת את הדעת.